.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتش نماد عزت و افتخار ملت ايران است
استاندار مازندران ارتش جمهوري اسلامي ايران را ارتشي قدرتمند، با صلابت و با اقتدار دانست و گفت: ارتش نماد عزت، افتخار و امنيت ميهن و ملت ايران است ...
ارتش نماد عزت و افتخار ملت ايران است

استاندار مازندران ارتش جمهوري اسلامي ايران را ارتشي قدرتمند، با صلابت و با اقتدار دانست و گفت: ارتش نماد عزت، افتخار و امنيت ميهن و ملت ايران است.

به گزارش شمال نيوز، سيد علي‌اکبر طاهايي که به مناسبت پاسداشت سالروز ارتش جمهوري اسلامي ايران در جمع نيروهاي مسلح مستقر در استان در محل ميدان امام حسين (ع) ساري سخن مي گفت، افزود: ارتش جمهوري اسلامي ايران، بازوي قدرتمند نظام اسلامي است و آنچه امروز از نظم و امنيت در مرزهاي کشور مشاهده مي کنيم، حاصل جانفشاني هاي ارتشيان است.

وي اظهار داشت: ارتش جمهوري اسلامي پشتوانه ملت ايران و ضامن استقلال کشور است از همين رو، حضرت امام خميني (ره) 29 فروردين ماه را به‌نام روز ارتش جمهوري اسلامي ناميدند و تاکيد داشتند هر ساله در چنين روزي، نيروهاي مسلح کشور با اقتدار در سطح خيابان‌ها رژه رفته و قدرت خود را به نمايش گذارند.

نماينده عالي دولت در استان مازندران ادامه داد: از بدو پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران تاکنون مازندران بيش از 10 هزار و 400 شهيد تقديم نظام اسلامي کرده که از اين تعداد، دو هزار و 842 شهيد مربوط به نيروهاي مسلح مستقر در استان مي‌باشند.

در ابتداي اين مراسم، فرمانده دانشگاه علوم دريايي حضرت امام خميني (ره) نوشهر ضمن تبريک به‌مناسبت گراميداشت سالروز 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي ايران بيان داشت: ارتش در دوران 8 سال دوران دفاع مقدس حماسه ها و رشادت‌هاي فراواني از خود باقي گذاشته است.

امير دريا دوم "پيمان جعفري تهراني" اضافه کرد: ملت سلحشور ايران اسلامي هرگز جانفشاني‌هاي ارتش جمهوري اسلامي را در 8 سال دفاع مقدس فراموش نخواهند کرد و هر ساله به پاس رشادت‌ها و حماسه آفريني هاي ارتش، اين روز را با حضوري گسترده در خيابان‌ها گرامي مي دارند.

به گزارش ايرنا، در پايان اين مراسم نيروهاي مسلح مستقر در ميدان با تمام ادوات جنگي از جايگاه قرآن کريم و تمثال مبارک حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران رژه رفتند.

نظير اين مراسم در اکثر شهرهاي استان مازندران با شکوه خاصي برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1389
آقاي استاندار چون قرار است درست است كه شما از غرب استان هستيد در جنوبيترين نقطه‌ي استان مردم پشتكوه كمتر مورد توجه قرار مي‌گيرند.كسي هم به فكر آنها نيست. لطفا نقشه مازندران را نگاه بيندازيد تا حساب كار دستتان بياد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.